Chcesz zwiększyć widoczność swojej firmy podczas Targów ENERGETICS? Skorzystaj z dodatkowych możliwość reklamy! 
Reklama w katalogu targowym
Katalog to podstawowe źródło informacji dotyczących szczegółowego programu imprezy targowej, listy wystawców oraz planu hali. Dzięki temu katalog jest doskonałym nośnikiem reklamowym trafiającym bezpośrednio do odpowiednio wyselekcjonowanej grupy odbiorców.
Reklama na elewacji hali C
Pokaż, że Twoja firma jest liderem rynku - zaprezentuj swój logotyp na wielkoformatowej siatce reklamowej tuż nad głównym wejściem do hal targowych. Nośnik daje niemal nieograniczone możliwości prezentacji treści promocyjnych. Zaletami są: możliwość doboru odpowiedniego formatu oraz widoczność ze stosunkowo dużych odległości.
Reklama na billboardach​
Powierzchnia reklamowa o wymiarze 5,04 x 2,38 m jest umiejscowiona na terenie otwartym. Możliwa ekspozycja ekranu na: tereny targowe ul. Piłsudskiego lub ul. Lubelskiego Lipca `80
Ustawienie własnego balonu reklamowego na terenach targowych​
Przyciągnij uwagę Twoich przyszłych klientów od pierwszego momentu wizyty na targach. Ustaw balon reklamowy na zewnętrznym terenie ekspozycyjnym.
Umieszczenie na terenach targowych własnych plansz reklamowych​
Ekspozycja reklamy w formie banneru lub roll-upu na hali targowej, w holu lub innym uzgodnionym miejscu.
Reklama w telewizji targowej​
Wyświetlenie materiału reklamowego podczas trwania Targów (120 emisji x 15s/dzień) na 3 ekranach wielkości ‘’42 usytuowanych przy głównym wejściu do obiektu.
Reklama na ogrodzeniu terenu targowego​
Ekspozycja banerów reklamowych o uzgodnionej powierzchni podczas trwania targów, w ciągu 14 dni przed targami lub 30 dni przed targami.
Kolportaż materiałów reklamowych podczas targów
Każdorazowo w ramach Targów ENERGETICS tworzona jest strefa prasowa, gdzie eksponujemy katalogi targowe, prasę branżową, materiały promocyjne naszych Patronów, Partnerów, Wystawców

NEWSLETTER

Zapisz mnie do newslettera.

Akceptuję politykę prywatności.